torsdag 10. april 2014

"Blonde" og "Shaggy Tassel Scarf Pattern"

Gode venninner veit å gleda ein med gåver som fell i smak. To slike gåver vil eg dela me dåke no når eg har hatt gleda av å strikka dei. Gleda over dei vil eg ha lenge, for gode i bruk er dei begge.

Først til eit nøste "Fin" frå "Du store alpakka", og fargen var selvfølgelig nydelig lilla. Saman med nøstet var det 2 mønster til pulsvantar. Eg valde å strikka "Blonde" av Pinneguri, eit gratismønster du finn på Ravelry.

Eg likar pulsvantane litt lange, la difor opp 40 masker på pinne 2,5 mm. 5 mønster passa perfekt i vidda til meg i dette garnet. Deilig garn, flott farge og fint design gjer at desse pulsvantane kjem til å verta mykje brukt.

Den andre gåva var ein kit frå Adeles Mohair i Sør-Afrika. 3 nøster med deilig mohair bouclegarn, 2 stykker med ferdige frynser og eit mønster. Og frynsene var av ulike garntypar og kvalitetar. Lilla i ulike nyansar gav dei eit fint fargespel.
Sjølv om bouclegarn ikkje er av dei raskaste å strikka, gjekk det greit å strikka sjalet. 30 masker fram og tilbake i rillestrikk krev ikkje mykje tankeverksemd. Likevel måtte eg ta opp ein del. Utruleg kor fort maskene forsbvann, 30 masker vart til 27? Måtte no litt konsentrasjon til likevel.
Men resultatet er eg svært fornøyd med. Eit varmt og godt sjal med god lengde og fylde. Kanskje meir eit utesjal enn eit ein brukar innendørs. Men jammen er det godt med noko lunt i halsen. På klehengaren kjem det gjerne litt betre fram korleis størrelsen er. Fargen er vel ein stad midt i mellom dei to bilda.
Tusen takk til dåke som ser innom bloggen min, sette veldig stor pris på desse besøka. Vil ønskja dåke alle ei riktig god påske!

1 kommentar:

  1. Heisan :) så søte pulsvarmere og skjerf du har laget - og en lekker farve på begge! :) du tryller no stadig frem fine ting

    SvarSlett