søndag 18. februar 2018

Brioche - ein ny strikketeknikk å utforske

Lenge sidan eg har blogga no, det har liksom berre blitt med tanken. Ikkje det at eg ikkje har kosa meg med håndarbeid, men det har liksom ikkje blitt vist fram her. No har eg byrja utforske ein ny teknikk sammen med to strikkevenninner, og den må eg absolutt vise fram. I tillegg har eg fått nytt nett-brett som må utforskast.
To strikkebøker om teknikken er kjøpt, heldigvis er "strikkeengelsken" meir på plass enn vanlig engelsk. Desse to bøkene inneheld stor variasjon i teknikkar og mønster. Mykje å læra for meg, som i følgje datter vår, er ein strikkenerd.
Men nye teknikkar krev og å laga prøvelapp, noko som eg som regel hopper glatt over. Denne gangen strikka eg opp resten eg tok til formålet. Det var rett og slett moro, til og med å strikke denne.

Neste prosjekt vårt eit kast, strikka i wollmeise pure, ei hespe turkis og ei hespe fleirfarga. Mønsteret er Peacocks pride-shawl av Raina K. Mønsteret fann eg på Ravelry.
Teknikken er tidkrevjnde, men absolutt gjennomførbart. Her vises forskjellen som er mellom tette og vranga.
Slik er sjalet framme.
Bak er sjalet tverr nede med to aukingar frå halsen og ut mot skuldrene. Det er nok litt stort til å bruke inni jakker, men vil bli deilig over skuldrene ein sommerkveld.

6 kommentarer:

  1. Så flott! Lukke til med dette!
    Helsing Liv (Swissie på Blogspot)

    SvarSlett
  2. Spennande teknikk! Og så lekkert sjal du har strikka!!! Kjekt du bloggar att!

    SvarSlett
  3. Så kjekt å finna blogg frå deg igjen! Og for eit nydeleg sjal du har strikka, nydelg mønster! Patentstrikk er tidkrevande. Det er veldig fint i to farger, har aldri prøvd det.

    SvarSlett
  4. Super... hva for deilig mønster. Brioche jeg må prøve :-)
    Fantastisk du har strikket. Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  5. Hei på deg Åshild :) wow, no fikk jeg hakeslipp altså, for dette har jeg fundert på, denne teknikken her, brioche... Så fint, ååh du! Jeg blir så stum av beundring for det er ikke en ting du ikke får til kjære du :) og veldig koselig å lese blogg fra deg igjen :) nydelig sjal! Dette blir du nok glad i vil jeg tro

    SvarSlett
  6. For et slott sjal!! Jeg har akkurat begynt å utforske denne teknikken selv, og det er jo såå moro å strikke brioche. Men jeg må innrømme at engelsken er litt utfordrende.. Har du funnet noen norske bøker/designere med oppskrifter?

    SvarSlett