torsdag 20. september 2012

Labbar kjem godt med!

Labbar, som vi kallar det, er eit greit bilstrikk når vi er ute på tur synes eg. Det er også greit å ha nokre par på lur til små gåver, mange som set pris å få eit par. Denne gangen vart det to par i damestørrelse.

Garnet  til desse hadde eg i tølene mine. Alltid godt å flytta garnet frå garnskapet og opp i kassen med ferdige produkt. Må sei at begge garna er dryge i bruk, har berre brukt 147 gr til 2 par!

Garnet til desse var ei gåve i juni. Austermann step, med Aloa Vera og Jojobaolje. Med 420 meter pr 100 gr blir det tynne labbar som er lett å få ned i sko og støvlar. Mønsteret heiter Nine-to-five og er eit gratismønster på Ravelry, mønsteret finn du  her
Garnet er behagelig å strikke og vert nok super i bruk. Men eg håper no enda at det vert ei stund til vi får bruk for ullsokkar!

Desse er strikka i ONline supersocke 100 flower-color med Aloevera og jojobaolje. Like tynt som på det andre paret, 420 meter/100 gram. Heldigvis fekk eg stripene til å stemm e sånn ca, eg er nok litt pirkete slik! Desse vert lagt i boksen til bruk eller gåve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar