fredag 26. oktober 2012

VM- genser 2013

Reklame for Dale sin VM-genser 2012 fanga barnebarnet fort. "Bestemor kan du strikke ein slik genser til meg? Men den må ha glidelås? Kan du det?" Når 6-åringen ser på meg med sine blå augo er det greit å svara ja!

Guten er det varme slaget, så eg ville strikka genseren i Daletta. Eg kom heim og viste han garnet, men då lyste skuffelsen i augo. Fargen var ikkje den rette, den skulle vera mellombrun og svart, nett som Petter Northug sin.

Brun var ikkje å få i Daletta, så eg gjekk nokre rundar med meg sjølv og guten. Enden på den visa vart at eg bytta tråden inn i Sisu.  Så genseren er strikka i sisu svart og brunbeige. Barnemønstera er eigentleg berre i Falk, noko som eg for tjukt og varmt til guten vår. Eg har difor strikka masketalet på damegenseren i XS med lengdene til 8 år, og utan felling og auking i sida.


No er genseren ferdig strikka og montert, akkurat i tide til at vinteren kom.Litt arbeid er det på dette mønsteret, men når resultatet er bra kan eg ikkje klaga. Likar eigentleg ikkje glidelås på strikkaplagg, men dette er så kort at det gjekk fint å få inn i listene. Fin i størrelsen vart den, og guten som eigentleg ikkje er så glad i ullgensarar har lova å bruke den flittig!

4 kommentarer:

  1. Du gjør så nydelig arbeid. Godt med genser nå når det blir kaldere ute.

    SvarSlett
  2. Knallfin genser!
    Og enig med Garnhekta -du gjør så nydelig arbeid :)

    SvarSlett
  3. Mønsteret på denne genseren er veldig fin, og det er klart at rektig farge er viktig ;) Gutten blei så fin og du kan vera stolt over det fine arbeidet ditt!

    SvarSlett
  4. Så flott genser Åshild, kjempefin :) og tusen takk for trivelige ord jeg fant isted :)

    SvarSlett