søndag 4. november 2012

"Sjørøverhue"

Barnebarnet på 6 år kom ein dag og ønska seg ei sjørøvarhue. Bestemor, svak som ho er for slike ønskje, sa sjølvsagt ja. Då byrja jakta på eit mønster. Eg fekk kopiert eit motiv frå ein sjørøvargenser som eg kunne brodert på ei einsfarga  hue.


Byrja så å bla i "Fru Soleng" sine mønsterbøker. Og der fann eg eit mønster som kunne brukast. "Ser du bestemor, det der er figuren på sjørøvarflagget? "
Utfordringa her var at det ikkje var oppgitt strikkefastleik på plagget. Men bygd på erfaring og garnkjennskap valde eg å strikka hua i noko Dale Daletta som låg i garnkorga. Brukte p 2 og 3. Kunne med fordel brukt 2,5 på belegget. Strikka 2 ekstra omganger over bretten, der eg på den lyse strikka inn reffleksgarn saman med ullgarnet.


Når hua var ferdig vart ho raskt overlevert, og som de sikkert ser er det ein blid gut som har fått seg ny hue! No er det årsteppet og Hanne Falkenberg-jakka mi som er på pinnane!

2 kommentarer:

  1. Det blei ein flott sjørøver, stilig hue!

    SvarSlett
  2. Det er alltid kjekt når mottakeren er fornøyd!
    Luen er jo midt i blinken til en stilig kar :)

    SvarSlett