fredag 1. november 2013

Smilande jente i ny skulegenser

Kvar morgon er eg så heldig at dei to eldste barnebarna kjem innom om morgon og får frukost og niste før dei går til skulen. Den eldste, som går i 4. klasse, for så lett til skulen i dag, for endeleg var genseren ho ønska seg ferdig.

Eg var så heldig å koma over nokre nøster med Sandnes Mini Alpakka til halv pris, og slike røvarkjøp kan ikkje eg gå forbi. Heime viste eg garnet til janta, som likte fargen. Ho var med å leita etter eit mønster og valde denne genseren frå Heftet 1301 2 - 12 år SISU BARN.

Mønsterfargane var ho og med å plukka ut, lysare lilla og kvitt. Har nokon vore innom døra når ho er her har ho vore rask med å visa fram arbeidet mitt. Stor var gleda i dag då ho kunne ta genseren på seg! Strålande kom ho heim og fortalde at den var så god i bruk!

No skal resten av garnet verta genser til familiens yngste, men det får eg koma tilbake til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar